Klanten waarderen onze producten en diensten

We willen van onze klanten horen in welke mate onze producten en diensten aansluiten bij hun wensen. We meten de waardering van onze dienstverlening regelmatig onder onze klanten om deze waar nodig aan te passen. 

 



 


Onze activiteiten

In 2011
Hebben samen met KWH gemeten hoe onze klanten de dienstverlening en producten van ProWonen waarderen. KWH voert kwaliteitsmetingen uit speciaal voor wooncorporaties. Gemiddeld kregen we een 7,8. Dit is ruim boven de 7 die we tenminste wilden halen. Deze eerste meting gebruiken we als referentiepunt.

In 2012 
Beoordeelden onze klanten de dienstverlening en producten van ProWonen. Het onderzoeksinstituut KWH voert deze kwaliteitsmetingen speciaal uit voor wooncorporaties. Gemiddeld boorddelende onze klanten onze dienstverlening met  een 7,7. Dit is ruim boven de 7 die we tenminste wilden halen.

Dit doen we in 2013
In 2013 gaan we door met het meten en verbeteren van onze dienstverlening. Dit doen we niet één keer per jaar, maar regelmatig gedurende het jaar. Deze metingen geven ons de kans om goed te volgen hoe klanten ons waarderen en op welke punten aanpassingen nodig zijn.