Mijn ProWonen
inloggen
Zoeken
A A A

Reparatieverzoek

Alle reparatieverzoeken kunt u op Mijn ProWonen doen. Voor spoedeisende reparatieverzoeken -ook buiten kantoortijden- belt u ons op telefoonnummer (0545) 28 50 00. Wij en u zijn samen verantwoordelijk voor het onderhoud van de woning. Wie wat doet, leest u hier en in de folder Het Onderhoud.

Een storing aan de cv-ketel? Lees dan hier wat u moet doen. Bij een verstopte afvoer leest u hier wat u kunt doen.

Melden en uitvoeren van reparaties
Voor het uitvoeren van reparaties tijdens onze kantoortijden maken wij  afspraken in tijdvakken van maximaal twee uur. Zo weet u wanneer u onze servicemedewerker ongeveer kunt verwachten. De volgende tijdvakken houden we aan:
• 's Morgens tussen 8.00 en 10.00 uur en tussen 10.00 en 12.00 uur
• 's Middags tussen 13.00 en 15.00 uur en tussen 15.00 en 16.30 uur 

Belt u na 17.00 uur of in het weekend? U wordt dan doorgeschakeld naar de meldkamer. Zij ondernemen de nodige actie.

 

Omschrijving Voorbeelden

Spoedeisende
reparatieverzoeken en storingen

Situaties die onmiddelijk hersteld
moeten worden vanwege grote
gevolgschade of gevaar
voor dier of mens
- Uw waterleiding of cv-leiding is gesprongen
- De lift is vastgelopen
- Een gasleiding lekt
- De verwarming doet het niet (wintermaanden)
  Gebreken die het woongenot verstoren of de veiligheid van bezittingen in gevaar brengen - Het slot van een buitendeur werkt niet
- Er is geen warm water
- Een elektrische installatie werkt niet (bijv. deuropener)
- De verwarming doet het niet (wintermaanden)
- Een ruit aan de buitenkant van uw woning is kapot
Verzoeken die niet spoedeisend zijn Gebreken die door u als hinderlijk worden ervaren - Een buitendeur klemt
- De deurbel werkt niet
- De stortbak van het toilet werkt niet
- Een kraan lekt
- Het licht in de gang gaat niet aan
Verzoeken die zeker niet spoedeisend zijn

Gebreken die door u als lastig worden ervaren

 

 

Overige mankementen

- De binnendeur klemt
- Het raam opent slecht/niet
- Het keukenkastje is eraf
- De wanden moeten nieuw stucwerk krijgen


- Een aanrecht moet vervangen worden
- Het hout van de deur of het kozijn is rot

 

Heeft u een achterstand in uw huurbetaling? Dan verrichten wij alleen reparaties aan uw woning die hoogst noodzakelijk zijn.