Mijn ProWonen
inloggen
Zoeken
A A A
Menu

Ik heb een stroomstoring in mijn woning

Is er een netstoring? U kunt dit eenvoudig controleren bij uw buren: bij een netstoring hebben zij ook geen stroom. Belt u dan het nationale storingsnummer 0800-9009.

Heeft u geen stroom meer in alleen uw eigen woning dan kunt u eerst een zogenaamde stekkerproef uitvoeren om te achterhalen of de stroomstoring wordt veroorzaakt door een elektrisch apparaat.

U haalt hierbij alle stekkers uit het stopcontact. Denkt u ook aan stekkers van inbouwapparatuur zoals een afzuigkap en de cv.
Vervolgens zet u de knop van de aardlekschakelaar weer om en steekt u één voor één de stekkers weer in het stopcontact. Zo ziet u welk apparaat een probleem oplevert.
Mocht blijken dat één van uw apparaten de stroomstoring veroorzaakt, dan zijn de kosten voor uzelf.

Ligt het niet aan uw eigen apparaten, dan kunt u  een afspraak met ons maken  via uw persoonlijke pagina.

Terug naar het overzicht

Was dit antwoord nuttig?



Veelgestelde vragen

Kies een van de onderstaande mogelijkheden om uw vraag te stellen.
Wij proberen deze vervolgens zo spoedig mogelijk te beantwoorden.