Skip to main

ProWonen wenst u hele fijne feestdagen!

Klik hier voor meer informatie over onze openingstijden tijdens de feestdagen.

niet goed

Onze dienstverlening

We doen we er alles aan om onze huurders goed van dienst te zijn. We willen weten wat we goed doen en waar het beter kan. Daarom vragen we regelmatig naar uw mening.
 
Vanaf 2026 werken wij samen met KWH
KWH is het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. Zij helpt corporaties om hun dienstverlening te verbeteren. Voor ongeveer 150 corporaties onderzoekt KWH hoe huurders de dienstverlening ervaren.
 
Hoe tevreden bent u?
Uw mening is belangrijk voor ons. Om een goed beeld te krijgen van uw ervaringen, laten we onderzoek uitvoeren. U kunt daarvoor een vragenlijst per e-mail ontvangen of gebeld worden. In het onderzoek komen vragen aan bod zoals:

  • Voeren wij reparaties goed uit?
  • Komen wij onze afspraken na?
  • Geven we duidelijke informatie?

 
Doe mee en laat uw stem horen!
Wanneer u een vragenlijst ontvangt of gebeld wordt, hopen we dat u meedoet. Hoe meer huurders hun ervaringen delen, hoe beter wij onze dienstverlening kunnen afstemmen op uw wensen.
 
Wilt u meer weten over KWH en het keurmerk?
Kijk op https://www.kwh.nl/voor-huurders.

  
Veelgestelde vragen

Ik heb een vragenlijst ontvangen van KWH. Wat is KWH?
KWH onderzoekt voor ons wat huurders vinden van onze dienstverlening. KWH is het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties en helpt woningcorporaties om hun dienstverlening te verbeteren. Dat doet ze onder andere door voor zo’n 150 corporaties de waardering van huurders voor de dienstverlening van hun corporatie te onderzoeken. Ook wij zijn aangesloten bij KWH en laten onze dienstverlening door hen onderzoeken.
 
Hoe komt KWH aan mijn gegevens?
Wij hebben uw naam en adresgegevens aan KWH gegeven voor het onderzoek. Wij mogen dit doen omdat het gaat om een eigen onderzoek. Dit is vastgelegd in de zogenaamde AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). U kunt er zeker van zijn dat KWH en wij zorgvuldig met uw gegevens omgaan. KWH gebruikt uw gegevens alleen voor dit onderzoek en uw antwoorden blijven anoniem.
 
Waarom ben ik niet geïnformeerd over het gebruik van mijn gegevens voor het onderzoek?
Wij zijn wettelijk niet verplicht om huurders te informeren over het gebruik van hun gegevens voor het doen van onderzoek, zolang het gaat om statistisch onderzoek, met resultaten die geen individuele huurders kunnen identificeren. Het resultaat is dus echt anoniem.
 
Ik ben gebeld voor een onderzoek?
KWH onderzoekt doorlopend onze dienstverlening. Heeft u de afgelopen tijd contact met ons opgenomen, bijvoorbeeld voor een reparatieverzoek, of u heeft een nieuwe woning? Dan is de kans groot dat u een e-mail krijgt of wordt gebeld voor het onderzoek. Als u een e-mail ontvangt, dan is deze verzonden door DESAN. Dit is het onderzoeksbureau met wie KWH samenwerkt. U kunt ook gebeld worden op maandag t/m vrijdag van 17:30 uur tot 21:30 uur en op zaterdag van 10:00 uur - 15:00 uur. U bent uiteraard niet verplicht mee te werken aan het onderzoek.
 
Ik wil geen vragenlijsten meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden?
U kunt dit dan aan ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat u geen vragenlijst meer ontvangt en niet meer wordt gebeld.