Kwaliteit dienstverlening

ProWonen vindt de mening van haar klanten en relaties belangrijk. Daarom betrekken wij onze huurders, woningzoekenden en partners in een vroeg stadium bij onze plannen. Dat doen wij op verschillende manieren.

Digitaal klantenpanel (Denk mee met ProWonen)
Huurders en woningzoekenden van ProWonen kunnen zich aanmelden voor ons digitale klantenpanel. U krijgt dan maximaal vier keer per jaar een enquête van ons via e-mail. De enquêtes kunnen gaan over uiteenlopende onderwerpen zoals de tevredenheid over de woning, woonomgeving of energiebesparing. Dit helpt ons beter in te spelen op de wensen en behoeften van onze klanten.

Wilt u meedoen met ons klantenpanel, dan leest u hieronder meer informatie.
De uitkomsten van het laatst gehouden panel vindt u hieronder.


Enquêtes over onze dienstverlening
Bent u onlangs verhuisd of is er een reparatie in uw woning uitgevoerd? Of heeft u gebruik gemaakt van andere diensten van ProWonen. Dan zijn we benieuwd naar uw mening over hoe dit verliep. Via het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) voeren we regelmatig metingen uit, zodat ProWonen de dienstverlening kan verbeteren. Het is mogelijk dat u een vragenlijst per e-mail van het KWH ontvangt of zonodig telefonisch door hen benaderd wordt.

Niet tevreden over onze dienstverlening?
Misschien bent u ergens ontevreden over? Laat het ons weten. Zo kunnen wij verder verbeteren. Vul het contactformulier in. Of bel ons tijdens kantoortijden op (0545) 28 50 00.