U bevindt zich op dit moment op de vertaalde site van Pro Wonen. Klik op 'Sluit' om deze weergave te sluiten.

Klantenpanel

Hoe werkt het klantenpanel

Waarom een klantenpanel?
Wij willen graag weten of we de juiste dingen doen en of we die goed doen. Wij vinden uw mening belangrijk want het helpt ons om producten en diensten af te stemmen op uw wensen. Aan de hand van de uitkomsten van het onderzoek weten we of we op de goede weg zijn. 

Hoe werkt het?
Alle huurders kunnen meedoen. Als u zich heeft aangemeld, dan ontvangt u vanzelf een uitnodiging voor een vragenlijst per e-mail. In de uitnodiging kunt u direct doorklikken naar de vragenlijst. U beslist vervolgens zelf of u deelneemt. U ontvangt maximaal vier keer per jaar een vragenlijst. Het invullen van een vragenlijst neemt niet meer dan 10 minuten van uw tijd in beslag. 

Hoe meld ik me aan?
Stuur een mail naar kwaliteit@prowonen.nl onder vermelding van "Aanmelden klantenpanel"'.
Noteer uw naam, adres en emailadres. Zorg ervoor dat uw e-mailadres klopt.

Wat gebeurt er met de uitkomsten?
Heeft u een vragenlijst ingevuld, dan krijgt u nadat de resultaten zijn verwerkt een e-mail met de uitkomsten van het onderzoek. We laten u dus altijd weten wat de uitkomsten zijn en wat we er mee doen! 

Bent u benieuwd naar de uitkomsten van het laatst gehouden panel? Kijk hieronder op de pagina..

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Wij behandelen uw gegevens absoluut vertrouwelijk. Meer hierover leest u in de Verklaring bescherming Persoonsgegevens. Het meewerken aan een onderzoek is helemaal vrijwillig. U kunt op elk moment uw medewerking stoppen.


Samenvatting klantenpanel “ProInfo”

Resultaten klantenpanel bewonersblad ProInfo​
In oktober 2020 heeft het klantenpanel haar mening en reacties gegeven over het onderwerp “bewonersblad ProInfo”. Via onderstaande link vindt u de samenvatting van de uitkomsten van dit klantenpanel.