U heeft een klacht

U bent niet tevreden over een dienst van ProWonen. Dat vinden we heel vervelend voor u. 

Komt u er met uw contactpersoon bij ProWonen niet uit, lees dan de folder "Ik heb een klacht" en bekijk onderstaande stappen van de klachtenprocedure. Wilt u een klacht indienen, log dan in op MijnProWonen en vul het formulier "Ik heb een klacht" in.

U kunt alleen niet direct met een klacht naar de Geschillencommissie. Wanneer u onze klachtenprocedure niet heeft gevolgd, wordt u door de Geschillencommissie terug naar ProWonen verwezen. Ook de Huurcommissie vraagt in de meeste gevallen om er eerst met de woningcorporatie uit te komen.
 

Heeft u een compliment?

Bent u wel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of teams? Dan mag u hiervoor onderstaand formulier invullen. Dat waarderen wij zeer.

Let op: Heeft u een klacht, log dan in op MIjnProWonen en vul het klachtenformulier in!

Enter security code:
 Security code
Om er zeker van te zijn dat u geen robot bent, vragen wij u de code in te typen