Glas- en Servicefonds
Glasfonds
Als lid van het Glasfonds bent u verzekerd tegen schade aan de binnen- en buiten ramen. De maandelijkse bijdrage van € 0,85 betaalt u tegelijk met de huur.
Kijk nog even of u een woonverzekering heeft waarmee u ook verzekerd bent tegen glasschade. Dubbel verzekeren en dus dubbel betalen is zonde!
Melden van glasbreuk
Schade aan glas meldt u zo spoedig mogelijk; in elk geval binnen drie dagen. Meld uw schade digitaal, via deze website of MijnProWonen. U kunt schade ook telefonisch aan ons doorgeven.
Voor een spoedreparatie -ook buiten kantoortijd- belt u ons op telefoonnummer (0545) 28 50 00.
Servicefonds
U bent als huurder zelf verantwoordelijk voor klusjes als een lekkende kraan, een kapotte lichtschakelaar of een verstopte afvoer. U kunt het ook laten doen.
Voor € 5,60 per maand verzorgt een vakman van ProWonen deze werkzaamheden. U betaalt de maandelijkse bijdrage met de huur. Lees voor meer informatie en de spelregels de folder Het Onderhoud.
Nog geen lid?
Bent u nog geen lid van het Servicefonds? Om deel te nemen aan het servicefonds betaalt u een eenmalige bijdrage van € 30,00. Log in op Mijn ProWonen en meld u aan.
U bent als huurder zelf verantwoordelijk voor klusjes als een lekkende kraan, een kapotte lichtschakelaar of een verstopte afvoer. U kunt het ook laten doen.
Voor € 5,60 per maand verzorgt een vakman van ProWonen deze werkzaamheden. U betaalt de maandelijkse bijdrage met de huur. Lees voor meer informatie en de spelregels de folder Het Onderhoud.
Nog geen lid?
Bent u nog geen lid van het Servicefonds? Om deel te nemen aan het servicefonds betaalt u een eenmalige bijdrage van € 30,00. Log in op Mijn ProWonen en meld u aan.
In de folder Welkom Thuis die u hieronder kunt bekijken leest u in het hoofdstuk Servicefonds-ABC wat er allemaal onder het service- en glasfonds valt.